به گزارش دیار رومشکان، رضا شمسیزاده با اشاره به اینکه سومین یکشنبه ماه نوامبر به عنوان روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده است، اظهار داشت: همه ساله در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه در این روز به یاد قربانیان سوانح رانندگی، برنامههای خاصی برگزار میشود؛ که امسال نیز طبق برنامهریزیهای انجامشده، این مانور با عنوان روز بدون حادثه و با شعار “رانندگی ایمن، مسئولیت اجتماعی” در سراسر کشور برگزار میگردد.
وی افزود: در شهرستان رومشکان نیز همزمان با سراسر کشور، مانور روز بدون حادثه در صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۳ مصادف با روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی و با همکاری دستگاهها و ادارات خدماترسان و امدادی شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان رومشکان بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه، کاهش حوادث جادهای، ارتقای فرهنگ ایمنی و تردد ایمن در جادهها و معابر داخلی و محورهای مواصلاتی شهرستان همچنین توجه مردم و مسئولان مباحث مهم ترافیکی و رانندگی و ارتقا سطح هماهنگی بین بخشی دستگاههای عضو کمیته ایمنی حمل و نقل جادهای شهرستان میباشد.




انتهای خبر/














