• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

مانور روز بدون حادثه در شهرستان رومشکان

  • کد خبر : 12863
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
مانور روز بدون حادثه در شهرستان رومشکان
به مناسبت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی، مانور مشترک "روز بدون حادثه" به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رومشکان و با حضور دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان و امدادی شهرستان با شعار "رانندگی ایمن، مسئولیت اجتماعی" برگزار شد.

به گزارش دیار رومشکان، رضا شمسی‌زاده با اشاره به اینکه سومین یکشنبه ماه نوامبر به عنوان روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده است، اظهار داشت: همه ساله در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه در این روز به یاد قربانیان سوانح رانندگی، برنامه‌های خاصی برگزار می‌‌شود؛ که امسال نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این مانور با عنوان روز بدون حادثه و با شعار “رانندگی ایمن، مسئولیت اجتماعی” در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

وی افزود: در شهرستان رومشکان نیز همزمان با سراسر کشور، مانور روز بدون حادثه در صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۳ مصادف با روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی و با همکاری دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان و امدادی شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رومشکان بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه، کاهش حوادث جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ایمنی و تردد ایمن در جاده‌‌ها و معابر داخلی و محورهای مواصلاتی شهرستان همچنین توجه مردم و مسئولان مباحث مهم ترافیکی و رانندگی و ارتقا سطح هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های عضو کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای شهرستان می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=12863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.