حفاری غیرمجاز برای لولهکشی آب در محدوده تازهآباد کوهدشت، باعث قطعی چندساعته خطوط تلفن و اینترنت در شهرستان رومشکان و بخشهایی از کوهدشت شد.
قطعی مکرر برق سبب شده تا باتری دستگاههای مخابراتی رومشکان دچار آسیب شود و این آسیب، قطعی اینترنت و در نهایت مختلشدن بسیاری از کارها را در پی داشته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: طبق برآوردهای سال ۱۴۰۲ بعد از ایجاد زیر ساختهای لازم، ۳۶۰ هزار خانوار لرستانی میتوانند از بستر فیبرنوری به اینترنت متصل شوند.