• امروز : سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

حفاری غیرمجاز در کوهدشت، تلفن و اینترنت رومشکان و طرهان را قطع کرد

  • کد خبر : 20742
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۶
حفاری غیرمجاز در کوهدشت، تلفن و اینترنت رومشکان و طرهان را قطع کرد

حفاری غیرمجاز برای لوله‌کشی آب در محدوده تازه‌آباد کوهدشت، باعث قطعی چندساعته خطوط تلفن و اینترنت در شهرستان رومشکان و بخش‌هایی از کوهدشت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار رومشکان، حفاری غیرمجاز یکی از شهروندان کوهدشتی برای اجرای لوله‌کشی آب در محدوده تازه‌آباد کوهدشت، پس از بهشت‌زهرای این شهر، موجب آسیب به خطوط مخابراتی و قطعی تلفن و اینترنت در شهرستان رومشکان و بخش‌های طرهان و کوهنانی شد.
این اختلال از صبح امروز آغاز شد و تا حوالی ساعت ۱۶ ادامه داشت.
بر اساس این گزارش، با تلاش نیروهای مخابرات، مشکل ایجادشده ساعتی پیش برطرف و ارتباطات به حالت عادی بازگشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=20742
  • نویسنده : زینب شکری

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.