امید آقایی سهرابوند، از چهرههای شناختهشده دو و میدانی رومشکان، در گفتگویی تفصیلی از سالهای حضور در ورزش، سختیهای مسیر قهرمانی، نقش ورزش در زندگی و دغدغههای خود برای آینده جوانان سخن گفته است.
رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: طرح استعدادیابی دو و میدانی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش اجرا میشود.
رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: در حال حاضر ۵۵۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی فعالیت دارند که تلاش داریم تعداد این ورزشکاران را به ۲ هزار نفر برسانیم.
رئیس هیأت دو و میدانی لرستان گفت: علی فتحیگنجی ملیپوش لرستانی دو و میدانی به مسابقات قهرمانی آسیا در کرهجنوبی اعزام میشود.
رئیس هیات دو و میدانی شهرستان رومشکان گفت: مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی شهرستان رومشکان در اوایل بهمن ماه برگزار می شود.