اولین جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان در سال جدید برگزار شد؛
اولین جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان در سال جدید صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به ریاست مهندس حجتالله نصیریپور فرماندار شهرستان و با حضور حجتالاسلام فاطمینیا امام جمعه، اعضای شوراهای تامین و اداری شهرستان در سال جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.