شهید «شاهرخ شهبازی» در وصیتنامه خود نوشته است: مرگ سرنوشت همه ماست پس چهبهتر است که در راه مکتب و هدف بمیریم.
سالهاست دانشجویان رومشکان در کلاسهای مدارس درس میخوانند؛ وضعیتی موقت که به واقعیتی دائمی و مطالبهای عاجل برای دانشجویان تبدیل شده است.