امام جمعه رومشکان در خطبههای این هفته نماز جمعه، با تأکید بر جایگاه تفکر، تقوا و عقل معاد در زندگی دینی، نسبت به بیتفاوتی در قبال مظلومیت مردم غزه هشدار داد و خواستار اصلاح مصرف آب در بخش کشاورزی شد.
در پی درخواستهای مردمی درباره ناترازی در خدمات زیرساختی، جلسهای با حضور مدیران ادارات برق، آبفا، منابع آب و مخابرات به ریاست فرماندار رومشکان برگزار شد. محور این نشست، بررسی چالشهای موجود و تقویت زیرساختهای پدافند غیرعامل بود.
امام جمعه رومشکان در خطبههای نماز جمعه با تمجید از غیرت دینی مردم در ایام محرم، ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی، نسبت به کمکاری برخی نهادهای فرهنگی در این مناسبت گلایه کرد.