ناهید بیرانوند، استاد مدرسه علمیه فاطمیه خرمآباد نوشت: دهه کرامت، فرصتی برای تمرین مهربانی و بلندهمتی در سایه آموزههای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است.
به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی، فرمانده سپاه رومشکان به همراه گروههای جهادی، پرسنل و بسیجیان با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، گزارشی از اقدامات جهادی در سال گذشته ارائه شد.