به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار رومشکان، حفاری غیرمجاز یکی از شهروندان کوهدشتی برای اجرای لولهکشی آب در محدوده تازهآباد کوهدشت، پس از بهشتزهرای این شهر، موجب آسیب به خطوط مخابراتی و قطعی تلفن و اینترنت در شهرستان رومشکان و بخشهای طرهان و کوهنانی شد.
این اختلال از صبح امروز آغاز شد و تا حوالی ساعت ۱۶ ادامه داشت.
بر اساس این گزارش، با تلاش نیروهای مخابرات، مشکل ایجادشده ساعتی پیش برطرف و ارتباطات به حالت عادی بازگشت.

انتهای خبر/














