به گزارش خبرنگار گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی دیار رومشکان، عاشقان مولا، با طنین «یا علی» در فضای شهر رومشکان، غدیر را به خیابان آوردند تا بار دیگر بیعت دیرینه خود را با ولایت، در قابهای تماشایی شور و شادی عید امامت به تصویر بکشند.
























انتهای خبر/














