به گزارش دیار رومشکان، این نمایشگاه با هدف ترویج و آشنایی با پدافند غیرعامل در سطح جامعه و بهویژه در میان جوانان و دانشآموزان، صبح روز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ به مدت یک روز در سالن شهید منصورعلی رستمپور این اداره برپا و در دو نوبت صبح و عصر مورد بازدید عموم قرار گرفت.
حجتالله نصیریپور فرماندار شهرستان رومشکان به همراه تعدادی از مدیران شهرستان از جمله رؤسای ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در اولین ساعات آغاز به فعالیت این نمایشگاه از آثار به نمایش گذاشته شده بازدید کردند.
فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از تلاشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در برگزاری این رویداد فرهنگی، بر پدافند غیرعامل در راستای حفظ امنیت و ثبات جامعه اسلامی تاکید کرد.
وی افزود: ارتقای سطح عمومی در زمینه پدافند غیرعامل، گامی موثر و مهم در مقابله با تهدیدات احتمالی و تقویت بنیانهای دفاعی کشور است.







انتهای خبر/















