رئیس منابع طبیعی رومشکان با تأکید بر نقش مدیریت مصرف انرژی در حفاظت از منابع طبیعی، گفت: صرفهجویی در مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف، علاوه بر کاهش هزینهها، به حفظ سرمایههای ملی و تأمین نیاز نسلهای آینده کمک میکند.
مدیرعامل شرکت آبوفاضلاب لرستان گفت: با تمهیدات قبلی انجامگرفته، شبکه آب شرب در سطح استان کاملاً پایدار است.