• امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

مصرف انرژی

۲۴خرداد
برگزاری کارگاه آموزشی همیاران انرژی در رومشکان

برگزاری کارگاه آموزشی همیاران انرژی در رومشکان

به همت سپاه ناحیه رومشکان و با همکاری بسیج‌های تخصصی شهرستان، کارگاه آموزشی طرح جهادی “همیاران انرژی” با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برگزار شد.

۰۳اردیبهشت
ادارات لرستان باید ۳۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند

ادارات لرستان باید ۳۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: ادارات استان باید در ساعات اداری، ۳۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند.