مدیر امور آبوفاضلاب رومشکان به لزوم مدیریت مصرف آب در روزهای گرم تأکید کرد و گفت: شهروندان با رعایت الگوهای ساده و کاهش مصارف غیرضروری، مانع از افت فشار و قطعی آب در شبکه توزیع شوند.
مدیر توزیع برق رومشکان با تأکید بر نقش مردم در عبور از روزهای گرم سال گفت: صرفهجویی و مدیریت مصرف برق، کلید حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشیهای احتمالی در تابستان است.
رئیس آب و فاضلاب پلدختر گفت: آب شرب مجتمع واشیان که ۲۷ روستای بخش مرکزی پلدختر را پوشش میدهد، در مدار قرار گرفت.
در پی شدت گرما و بهمنظور مدیریت مصرف انرژی، ساعت فعالیت همه دستگاههای اجرایی و ادارات لرستان فردا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۱ صبح تعیین شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برق ۲۳ اداره پُرمصرف در استان لرستان قطع شد.