اهدای عضو، اوج ایثار و انسانیت، فرصتی برای زندگی دوباره و جاودانگی روح است که با فرهنگسازی و همدلی جامعه، میتواند جانهای بسیاری را نجات دهد.
مسئول واحد پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دومین اهدای عضو در سال جاری انجام شد و زندگی چند بیمار نیازمند پیوند، نجات یافت.