به همت سپاه ناحیه رومشکان و با همکاری بسیجهای تخصصی شهرستان، کارگاه آموزشی طرح جهادی “همیاران انرژی” با هدف ترویج فرهنگ صرفهجویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از افزایش هشت تا ۱۰ درصدی مصرف برق در استان خبر داد.
یک اقتصاددان پنج اولویت کوتاهمدت رئیسجمهور منتخب را مطرح کرد.