به همت سپاه ناحیه رومشکان و با همکاری بسیجهای تخصصی شهرستان، کارگاه آموزشی طرح جهادی “همیاران انرژی” با هدف ترویج فرهنگ صرفهجویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: ادارات استان باید در ساعات اداری، ۳۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند.