مدیرعامل شرکت آب منطقهای لرستان گفت: به دنبال صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی کشور، نیروها و کارکنان شرکت آب منطقهای لرستان در حالت آمادهباش قرار گرفتند.
فرماندار پلدختر با بیان اینکه مردم از تردد در حاشیه رودخانهها پرهیز کنند، گفت: مرخصی مدیران شهرستان پلدختر تا اطلاعثانوی لغو و همه دستگاهها در آمادهباش کامل قرار دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان با رد رتبه نخست لرستان در حوزه تصادفات رانندگی، گفت: بر اساس مستندات و آمار پزشکی قانونی استان رتبه دوازدهم را در کاهش تصادفات دارد.