در دیدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و فرماندار شهرستان رومشکان با نبی کریمیانمفرد از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان رومشکان لوح فداکار خدمت به وی اهدا شد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رومشکان با اشاره به پایان برداشت طالبی در شهرستان، گفت: امسال بیش از ۵ هزار تن طالبی از مزارع سطح شهرستان تولید و روانه بازار شد.
عضو شورای هماهنگی تشکلهای بخش کشاورزی گفت: تولید کلزا نسبت به سال قبل رشد ۹۸ درصدی داشته که تأخیر در پرداخت مطالبات منجر به از دست دادن اعتماد کشاورزان به کشت محصول شده است.