فرازی از وصیتنامه شهید یارمراد مرادی؛
تنها وصیت من به شما این است که در هیچ مرحله ای از زندگی، بین شرف، مردانگی، ناموس و آزادی خود و دیگر افراد کشورمان فرق ندانید در هر مرحله ای از زندگی و در هر مقطعی از زمان، از آن پاسداری نمائید تا قلب امام از شما راضی باشد.