به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و گرامیداشت هفته هلال احمر، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان رومشکان به روستای محمدآباد گراوند این شهرستان اعزام شد.
جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رومشکان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای قرارگاه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان به میزان ناباروری در کشور و استان اشاره کرد و گفت: نرخ ناباروری کشور در سال ۱۴۰۲، ۲۰ درصد بوده است، این در حالی است که این رقم در لرستان ۱۳ درصد بوده است.
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رومشکان صبح روز شنبه هشت اردیبهشت ماه سالجاری به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قرارگاه جهادی جهت ارائه خدمات بهداشتی،درمانی و تخصصی و دندانپزشکی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان اعزام میشود.