فرماندار شهرستان رومشکان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان و شهرداری چغابل، از فرماندهان، مسئولان و کارکنان دستگاهها و نهادهای مربوطه به پاس تلاششان در برپایی باشکوه مراسم ۱۳ آبان، تقدیر به عمل آورد.
همزمان با روز ۱۳ آبان در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان سال ۱۴۰۳ با حضور دانشآموزان، معلمان، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان و اقشار مختلف مردم رومشکان برگزار شد.
مهندس نصیریپور در نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به حکم قطعی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در خصوص کمک به فلسطین و حزبالله لبنان، بر جمعآوری کمکها و پیشرو بودن شهرستان در این امر تاکید نمود.