نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه مسئله آب و کشاورزی در کوهدشت در اولویت قرار دارند، گفت: شیوههای علمی و نو در حوزه حفاظت از منابع آبی استفاده و طبق قانون عمل شود.
جلسه کارگروه ایثار و شهادت به ریاست فرماندار، امروز یکشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۳ در فرمانداری برگزار شد. این جلسه با هدف هماهنگی برای استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام و برنامهریزی مراسمات مربوطه تشکیل شد.