جلسه کارگروه فرهنگ ایثار و شهادت و انجمن کتابخانههای عمومی شهرستان رومشکان، امروز سهشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شوراها و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
در آستانه میلاد امام رضا (ع) و به مناسبت هفته بسیج سازندگی، سرکشی از حلقات صالحین در قالب برنامه «میقات صالحین» با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول تعلیم و تربیت و فرماندهان حوزهها انجام شد.
به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی، فرمانده سپاه رومشکان به همراه گروههای جهادی، پرسنل و بسیجیان با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، گزارشی از اقدامات جهادی در سال گذشته ارائه شد.