• امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

آزادی ۴۰ زندانی لرستانی در محرم و صفر

  • کد خبر : 21140
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۶
آزادی ۴۰ زندانی لرستانی در محرم و صفر

مدیرعامل ستاد دیه لرستان گفت: به مناسبت ایام محرم و صفر، در قالب پویش (هر هیئت، آزادی یک زندانی) ۴۰ زندانی استان لرستان در ماه‌های محرم و صفر آزاد می‌شوند.

توکل شاکرمی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در لرستان آغاز شده که تلاش می‌شود تا با کمک خیران و ستاد دیه بتوانیم بیش از ۴۰ زندانی را آزاد کنیم.

وی افزود: این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد و خیران و کسانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند، می‌توانند کمک‌های خود را تحویل دهند که در نهایت منجر به آزادی تعدادی از زندانیان شود.

مدیرعامل ستاد دیه لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند که اجرای هر یک از پویش‌ها به مناسبت‌های مختلف سبب می‌شود تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم گردد.

شاکرمی عنوان کرد: در حال حاضر تعدادی از زندانیان در زندان چشم‌انتظار دست‌های سخاوتمند خیران هستند تا بتوانند از زندان آزاد شوند و باتوجه‌به اینکه زندانیان دارای بدهی مالی هستند، بخشی از بدهی توسط خیران، بخشی توسط اعسار و بخشی توسط گذشت شکات تأمین خواهد شد.

وی یادآور شد: آزادی زندانیان یک کار انسان‌دوستانه است که خیران به هر اندازه که توان مالی دارند می‌توانند مشارکت کنند که در این ایام به عشق امام حسین (ع) برای آزادی زندانیان تلاش می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=21140
  • منبع : سفیر افلاک

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.