توکل شاکرمی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در لرستان آغاز شده که تلاش میشود تا با کمک خیران و ستاد دیه بتوانیم بیش از ۴۰ زندانی را آزاد کنیم.
وی افزود: این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد و خیران و کسانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند، میتوانند کمکهای خود را تحویل دهند که در نهایت منجر به آزادی تعدادی از زندانیان شود.
مدیرعامل ستاد دیه لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند که اجرای هر یک از پویشها به مناسبتهای مختلف سبب میشود تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم گردد.
شاکرمی عنوان کرد: در حال حاضر تعدادی از زندانیان در زندان چشمانتظار دستهای سخاوتمند خیران هستند تا بتوانند از زندان آزاد شوند و باتوجهبه اینکه زندانیان دارای بدهی مالی هستند، بخشی از بدهی توسط خیران، بخشی توسط اعسار و بخشی توسط گذشت شکات تأمین خواهد شد.
وی یادآور شد: آزادی زندانیان یک کار انساندوستانه است که خیران به هر اندازه که توان مالی دارند میتوانند مشارکت کنند که در این ایام به عشق امام حسین (ع) برای آزادی زندانیان تلاش میکنند.
انتهای خبر/














