• امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

۱۴ زندانی دهه ولایت در لرستان آزاد می‌شوند

  • کد خبر : 20586
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۲۸
۱۴ زندانی دهه ولایت در لرستان آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه لرستان گفت: ۱۴ زندانی هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در لرستان آزاد می‌شوند.

توکل شاکرمی با اشاره به آزاری زندانیان در دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: به مناسبت این ایام ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های لرستان آزاد می‌شوند که همه این زندانیان آقا هستند و برای آزادی این زندانیان از ظرفیت و توان خیران نیز استفاده شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ زندانی از زندان‌های لرستان آزاد شدند که تلاش داریم با اجرای پویش‌های مختلف بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد کنیم تا به آغوش خانواده بازگردند.

مدیرعامل ستاد دیه لرستان تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه سال گذشته حدود ۴۰۰ زندانی از زندان آزاد شدند، امسال هم برنامه‌ریزی شده که بتوانیم همین تعداد را آزاد کنیم که بدهی این زندانیان از طریق اعسار، گذشت شکات، تسهیلات، ستاد دیه و خیران تامین و منجر به آزادی زندانیان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: در حال حاضر زندانیانی در بند هستند که چشم‌انتظار کمک خیران هستند تا بتوانند از زندان رهایی یابند و خیران به هر اندازه که در توان دارند می‌توانند کمک کنند که جمع‌آوری آن‌ در نهایت زمینه آزادی این زندانیان را فراهم می‌کند و علاوه بر این نیز این اقدام یک کار خداپسندانه است که بسیار نیک می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=20586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.