• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

برگزاری جلسه درون‌سازمانی فرمانداری رومشکان

  • کد خبر : 18161
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۱
برگزاری جلسه درون‌سازمانی فرمانداری رومشکان
جلسه درون‌سازمانی فرمانداری رومشکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار رومشکان» جلسه درون‌سازمانی فرمانداری شهرستان رومشکان به ریاست مهندس حسین ابراهیمی فرماندار شهرستان و با حضور کارکنان فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد. ابراهیمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌ها و عملکرد مطلوب پرسنل گفت: «پرسنل فرمانداری با تعهد و دقت، وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.»
وی در ادامه برای ارتقای هرچه بیشتر عملکرد، نکاتی در زمینه نظم اداری، پیگیری امور و تقویت روحیه همکاری میان کارکنان مطرح کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=18161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.