به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار رومشکان» جلسه درونسازمانی فرمانداری شهرستان رومشکان به ریاست مهندس حسین ابراهیمی فرماندار شهرستان و با حضور کارکنان فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد. ابراهیمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاشها و عملکرد مطلوب پرسنل گفت: «پرسنل فرمانداری با تعهد و دقت، وظایف خود را به خوبی انجام میدهند که جای تقدیر دارد.»
وی در ادامه برای ارتقای هرچه بیشتر عملکرد، نکاتی در زمینه نظم اداری، پیگیری امور و تقویت روحیه همکاری میان کارکنان مطرح کرد.
انتهای خبر/














