• امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026
مدیرکل انتقال خون لرستان مطرح کرد؛

اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در لرستان

  • کد خبر : 12045
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در لرستان
مدیرکل انتقال خون لرستان از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در استان هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش دیار رومشکان، علی سوری در سخنانی، اظهار داشت: پویش «اهدای خون ورزشکاران» با شعار «خون سالم در بدن سالم» به مناسبت آغاز هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون و افزایش ذخایر خونی هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان در حال اجرا است.

وی افزود: ورزشکاران به دلیل خودمراقبتی و حفظ آمادگی جسمانی می‌توانند اهداکنندگان خون سالم‌تر و مناسب‌تری باشند.

مدیرکل انتقال خون لرستان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی فدراسیون‌های ورزشی با این حرکت نجات‌بخش و خیرخواهانه از ورزشکاران و جوانان دعوت کرد تا با مراجعه به مراکز اهدای خون استان در این امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

سوری، گفت: امیدواریم ورزشکاران لرستانی برای پیوستن به پویش به مراکز اهدای خون در سراسر استان مراجعه کنند و همچون همیشه حمایت خود را از بیماران نیازمندان به خون نشان بدهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://diyareroomeshkan.ir/?p=12045
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.